Mikina na památku – nostalgie je lidská vlastnost, která nám do mysli navrací vzpomínky na některé příjemné události v našem životě. Významným způsobem ji mohou podpořit i situace, kdy se pohybujeme s přáteli v přírodě v rámci uspořádané sportovní výpravy. Tou mohou být cyklistické putování krajinou, vodácké splouvání řek anebo horská turistika. Udržujete-li s kamarády srdečný vztah a vydáváte se společně na podobné akce, pak byste jim mohli darovat mikinu s potiskem nebo s výšivkou, kde bude vyznačeno jen drobné logo, datum a jména účastníků. Je docela pravděpodobné, že si mikinu většina z nich uschová a po několika letech se při pohledu na výšivku zasní s představou, jaké to bylo úžasné, když jsme společně stoupali vzhůru k horskému vrcholu, anebo překonávali sjízdný jez na řece Lužnici.
Jednoduchý střih a barva mikiny – pro sportovní akce v přírodě jsou bavlněné mikiny jednoduchého střihu s kulatým výstřihem naprosto ideální. Netrápíte se s žádným zapínáním, neřešíte předměty v kapsách a máte na sobě oděv, který vždy dle potřeby svléknete a obtočíte kolem pasu. Při pěší turistice v horách je to celkem obvyklý postup. A co se týče barev, nezapomeňte na to, že barva působí na psychiku velmi výrazně, a dokáže někdy i rozproudit energii nebo naopak zklidnit. Zejména červená a žlutá jsou pro podporu fyzické aktivity naprosto zásadní. A naopak zelená, http://www.remasystem.cz/zelena-obec/ bledě modrá a bílá spíše klidní psychiku a jsou více vzdušné.
Mikina pro každodenní nošení – reklamní mikina Promotextilie, původně určená pro sportovní akci v přírodě, může sloužit i pro každodenní nošení. Nápisy ve formě potisků a výšivek jsou inspirativní i pro mnoho dalších lidí kolem vás. Nezapomínejte, že lidé rádi přijímají cizí vzory, a že jim tak můžete vnuknout zajímavý nápad, mnohem zajímavější, než některé reklamní slogany na alkohol, předražené luxusní výrobky a mnoho dalších nesmyslů, s nimiž se setkáváme v reklamních spotech.